fredag 18 november 2011

Tröttmössa, ätardag, snooorigt. !

Igår la jag mig vid 19-tiden.. Min kropp bara skrek efter vila, sova så för en ggns skull struntade jag i disken o lät maken ta det.
Vaknade dock vid 22:30 av en make som ville ha sällskap. Så vi poppade popcorn o maken sprang ner till 7 eleven o köpte cola cero till mig o cola till honom...

Meningen var att vi skulle se "Flickan som lekte med elden" men då hakade allting upp sig så 2 avsnitt av "2 and a half men" fick det bli i stället =) Helt okej !

Somnade igen vid 00:30 o vaknade lagom till klockan ringde. Barnen skulle ha frukost o sedan skulle vi trippa iväg till dagis.

Min äldsta flicka tog tag i mig innan vi gick ut genom porten o sa: Mamma, jag är så glad att du är här..
Mina barn säger så mycket, de har ett så välsignat ordförråd, vart kommer alla fina ord ifråN?


INnan jag lämnade dem så sprang hon mot mig , skrattade o log.. ; Åh, mamma, vad jag älskar dig..!

ÄR DET INTE FINT??? Mina barn är verkligen bland de bästa!!


Sedan gick jag vidare till ICA MAXI o handlade mat.. Inge mer än så.. Köpte iofs glass o chokladpudding till fredagsmyset ikväll.. =)


Förskylning på G känner jag så medicin o förebyggande inhandlades även det. Börjar ju mitt jobb på måndag o då ska ingen förskylning få stoppa mig.

Fick veta att jag hade behörighet o kan nu konkurrera om platser till Sjuksköterske-programmet... Så jag är lite kluven nu i hur jag ska göra. Jobbet jag har är ju såå toppen, o plugga 3år för att få 2,500 kronor mer...nja.. men å andra sidan vill jag läsa, lära och fylla på med kunskap... HJÄLP!!! :D



Ätardag... Jaaa... i lite mer än 2års tid har jag strypt mitt matintag och varit nere på 54kg.. (173cm) o jag trivs så gott när jag är smal. Men nu det senaste halvåret så har jag unnat mig helgen...tränar gör jag lite, men inte mycket, kanske ska börja? Är väl uppe i 58kg nu.. fast det tycker jag är ok... strl 36-38 är väl okej för en mamma som fött 4 barn?? =)

27år.. satsar inte på någon modellkariärr precis.. Men alla vill väl hålla sig i form?!


bla bla bla... Skriver mer senare, det snurrar lite i huvudet!


Kram på er ! // KungsholmsMorsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar