lördag 19 november 2011

Låt honom/henne utan fel o brister kasta den första stenen.

Jag avslutade Facebook.. De som tror sig känna mig skulle säga... Tja.. Tönt? Mupp??

De skulle inte tänka längre än så...
De skulle inte läsa mellan raderna..

På internet syns inte leendet, den goa blicken, den varma o goa gärningen. Man läser kallt rakt av o sedan är det så.

För att göra en historia kort. Folk beter sig illa. Talar om för mig hur jag ska tala, skriva men de själva får skriva hur de vill... Vad är det då för skillnad på mig o dem? Jo, jag är känslig med ömt hjärta. De är mer hårda o råa, bäst o klokas. Det som gör oss lika, men den likheten bojkottar de för att de anser sig vara bäst...

Likheten är att båda sidor "ältar" jag försöker slippa undan onödigt prat, men får ekat i huvudet "sluta älta" "Sluta älta" när jag gör allt för att slippa o komma ifrån samtalet... enligt mig dåra.

Så jag gjorde det enda rätta...rätta för mig.. Då folk har valt att missuppfatta enkla svar från mig... men akta sig för att de skulle säga samma sak.. men då har ju de rätt.. De är ju så fina o snälla så de menar ingenting fel... asså, jag kräks.

Låt mig vara. Kan säga i ärlighetens namn att de känner mig inte. För de anser att jag ältar o jag vill bara hela tiden skrika JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE


Jaja, nu har jag brytt mig i inlägget kan tänkas, men neee anser mer att jag förklarar varför FB kontot är avslutat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar